6/3 08

Hejsan!

Åh, magen kurrar som fan! Försov mig på morgonen så jag missade NO-lektionen och hade även glömt bort att jag skulle lämna brorsan på dagis runt kvart i åtta så istället fick det bli klockan nio. Sorry.. Det verkar även som att jag kommer missa idrotten men det är inget jag oroar mig över, får bara dra dit imorgon. Inga särskilda planeringar idag förutom att jag verkligen måste ta tag i detta med mitt rum! Det är helt katastrofalt, har så mycket kläder så att jag inte vet vart de får plats längre. Jobbigt kommer det bli men det är ju en sån "viktig" grej ;p.

Idag blir det lunch med Michelle. Längesen sist. Trots att vi går i samma skola och samma linje så har jag faktiskt inte träffat henne på flera dagar. Okej, bortsett från sportlovet det förstår man ju men ändå. Sjukt..

Nä nu ska jag få i mig två fullkornsmackor och sedan blanda dessa pulverdrycker med mjölk. Skitgoda! Den långa ersätter en måltid och den lilla är proppad med protein. Dyra är de men hjälper dig om du vill ner i vikt.


Skrivs sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0