8/3 08

Yes! Äntligen har min sallad kommit, kycklingsallad as always. Finns inget godare! Dock skulle det nog vara smarrigare om det fanns blåbär i. Ska testa det till nästa gång! Det blev sallad till mig och morsan och pizza till brorsan. Ångrar lite smått över att jag inte också beställde det men ska försöka motstå frestelsen. Om sex minuter börjar Cribs och 21.35 börjar Hur man blir av med en kille på tio dagar. Den är sjukt bra, Kate Hudson är så vacker! om man ändå kunde se ut som hon gör. Nä nu ska jag gama i mig salladen med den utsökta såsen, skrivs sen!


Dagens sköna:


Kommentarer
Postat av: Sara

A köpte också en kycklingsallad till mej idag! :D

2008-03-08 @ 22:25:22
URL: http://smuliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0