10/5 08, Yes, Pan Pizza!

Kom hem runt fem och höll verkligen på att somna på väg från Tess till hennes busshållsplats och även i bussen pga. denna hemska värme. Visst, man ska inte klaga men efter flera månader av att få leva som en isbjörn med enbart kyla och mörker så är det klart att man känner så som jag gör. Kastade mig på sängen och somnade i endast tio minuter och nu är ju jag hur jäkla pigg som helst! It's all good..

Men anledningen till att jag vaknade upp är ju även för att mamma brast ut att hon hade köpt pizza. Rusade ut ur rummet som en tok, in till köket och frysen och slängde in de i ugnen. Bara ca tio minuter kvar och sedan är de redo att bli uppätna, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0