12/5 08

(skitdag)

Hej alla glada här kommer jag för att sänka er alla.
Hur är det med er? Jag mår skit, det börjar först med att jag vaknar en halvtimma innan jag måste dra hemifrån och jag visste att jag borde ha duschat när jag kom hem från kussen igår men icke det. Inte för att det stank eller så men öörk, hatar att inte få duscha. Och så kan inte jag hitta mitt busskort på morgonen så jag kommer hela 25 minuter försent. Kom för ca fem minuter sedan till skolan. Och på vägen hit så kom jag på att jag kan skaffa sms-biljett. Att jag inte kom på det innan.. :/

Förhoppningsvis blir saker och ting bättre men jag vill verkligen gråta nu.
Hela min sömnskit fuckade sig efter festen i lördags. Somnade ju första gången under den dagen runt nio på morgonen och sedan blir man väckt efter ca 40 minuter och andra gången då alla däckar (förutom Marcus då) vart ju runt elva och så vaknade jag ett. Bajs! Och så kommer man hem igår runt elva men ändå vägrade jag gå och lägga mig eller ens dra tidigare från grillningen för att sova så här sitter jag med röda ögon. Alltså heeeeeeeeeeelt!

Bilder och videos kommer in idag, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0