1/5 08

Hejsan allihopa!

Hur är det med er? Själv mår jag bra men är så trött som vanligt. Igår var en jävligt trevlig dag som spenderades med Tess, Azmina aka. Aszme/Elita Bennström och några till hemma hos Azminas kompis bror. Vi köpte en stor vodkaflaska och lite snacks, cider och blandning till. När vi väl kom dit kollade vi på Sex and the city men sedan blev det dags för Myggan ;D! Min älsklingsserie ska ni veta, oh gosh! Vanligtvist så är det jag som brukar bli fullast av alla men denna gång så var det min vän Zakiya som blev det. Vi pratade gamla minnen och även om en "speciell" person som vi kan kalla M. Zakiya den tjockisen började säga att jag och M gjorde mer än vad hon tror att vi gjorde under den sommarkvällen för två år sedan vilket absolut inte var sant. Ni läsare blir nog helt vilseledda eftersom att ni inte förstår det jag pratar om men äh, de förstår. Men allt var trevligt och under all snack fick man veta lite saker och ting, mhm me like! Har inga särskilda planer för idag förutom att jag har tvättid 18-22. Har inte så mycket kläder att tvätta så det borde bli klart snabbt!

På dagen åkte jag och Tess till Skärholmen där jag shoppade lite, som vanligt. Min vita klänning som jag ville ha fanns inte i min storlek. Dock fanns den i gult och blått men de var ju jävligt fula så de fick hänga kvar på galgen. Detta kom hem med mig:




Topp, Monki 100:-
Body, GinaTricot 129:-
Ögoncreme, H&M 89,50:-
Sally Hansen Nailgrowth, H&M 119:-
Rouge, H&M 39,50:-
Skotskrutig kjol, GinaTricot 149:-
Läckra hotpants, GinaTricot 49,50:-

Äntligen hittade jag en ögoncreme som jag hade suktat efter i flera månader nu. Och äntligen köpte jag denna nagelgrejs som jag hade suktat efter i flera veckor. Man får 30% längre naglar på bara fem dagar! Jag har, ärftligt, långa naglar och de växer väldigt snabbt men nu så har ju sju fingrar förlorat naglarna och de resterande tre naglarna är fortf. långa. Inte så snyggt så ska testa denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0