15/5 08, Redovisning

Yes! Nu är det överstökat! För ca tio minuter sedan redovisade jag mitt enastående tal om SL och det gick faktiskt ganska bra. Men tror verkligen inte att det gick fyra minuter.. tror knappt att det gick två minuter. Men hon bryr sig tydligen inte så mycket om tiden utan mer om hur man håller talet och det gjorde jag jättebra. Ni vet, hela rubbet.. kolla på alla i hela rummet använda händerna lite sådär osv. It's all good.. Slutar 14.40, yeah! Orkar inte mer.. vill hem och plugga engelska. Måste även till engelskaläraren och fråga om mitt resultat!

Btw, måste smsa Tess som smsade mig innan och frågade vilken tid jag slutade idag. Fan vad mycket man måste göra! När jag väl svarade svarade inte hon tillbaka :/ Nåväl, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Therése

Så du följde mitt tips och redovisade om SL? Bra där :)

2008-05-15 @ 19:35:15
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0