15/5 08

Shosan!

Vaknade halv åtta idag och egentligen börjar ju jag åtta! Men äh, får väl skippa naturkunskapen idag. Vi skulle ändå ut och vandra och det pallar inte jag med.. nejnej, inte idag! Är i bibblan just nu och söker lite om SL. Ska ju skriva ett tal om det och har ca 20 minuter på mig!! Men jag tycker så mycket angående SL och har så många åsikter om det så det borde bli klart på tio. Runt nio måste jag dra härifrån och ta bussen 09.17 hem igen för att äta något snabbt och sedan borsta tänderna, hann ju inte med det på morgonen. Idrotten börjar 10 så det är lugnt!

Ska börja med mitt tal nu, gjorde ju aldrig den igår. Och dumma jag tänkte skriva den nu för hand.. tänkte inte ens på att det fanns datorer trots att jag står här nu och bloggar, höhö!

(RYCK!) Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0