16/5 08

Hejsan hoppsan!

Sitter här och ruttnar framför datorn (främst för att ladda min iPod), fixar mig, kollar på Vakna med The Voice och äter frukost. Fiffigt va? Dock börjar ju jag halv nio idag och måste dra härifrån runt kvart över åtta men det fixar jag =). På morgonen ska vi ha en skrivning i engelska och på tal om det! Igår fick jag veta mina resultat för Engelska Nationella och såhär såg det ut:

Speaking: VG-
Listening: G
Writing: MVG-

It's all good.. men vi får se hur det blir på skrivningen idag. Får jag bra på det så finns det chans till ett MVG samt om jag gör klart en uppgift som jag har fått för att höja det betyget. I'm so happy =)! Vad som händer denna fredagskväll vet jag inte men kommer nog vara med Tess och Anna. Vill så gärna festa idag men om inte idag så blir det iaf imorgon. En polare fyller år då så det är nice.

Äh, kan inte fortsätta sitta här allesammans! Blogg you later för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0