19/5 08, Galet

Finally, är 95% klar med grafisk kommunikation. Känner mig så duktig. Måste ju, på onsdag är det ju möte med lärare och min mamma. Inte så kul.. Dagen har väl varit sådär bra förutom att det vart så kallt i klassrummet. Det jobbiga med grafisk kommunikation/illustration lektionerna är att man bara sitter i flera timmar och arbetar. Till slut blir man ju galet rastlös när man inte rör sig. Kan ni tänka er att jag förmodligen kommer att jobba med detta i framtiden? Ibland undrar jag verkligen vad jag tänkte på när jag valde denna linje.. Nåväl, slänger in en bild som jag tog idag under grafisk kommunikationslektionen med datorns kamera, blogg you later!



Lägg märke till mitt hemska röda öga. Så går det när man inte kan sova under en hel natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0