19/5 08, Vilken härlig kväll

Hej bloggen! Jag har beslutsångest! Vet inte om jag ska tvätta mitt hår ikväll eller vänta med det tills imorgon. Vill så gärna fixa det idag men det jobbiga är att mitt hår tar lite tid för att torka med tanke på att jag inte äger någon hårtork och jag kan inte heller dra ner till grannen och låna deras. Dumma jag, varje gång studiebidraget droppar in så glömmer jag alltid bort att köpa ett.. stupid!

Men jag börjar överväga att tvätta det idag eftersom att jag ändå börjar 10.30 imorgon och ändå vaknar så tidigt så hinner jag ju fixa morgonrufset då när jag vaknar. Hmm..

Äh, skitsamma, dags för South Park!


That's me. Vill du också fixa egen? http://www.sp-studio.de/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0