25/5 08

Halloj halloj!

Hur är det med er? Jag kom hem runt två och vaknade med världens magvärk och var varm som bara den! Jag mår inte alls bra då jag även har huvudvärk men försöker hålla huvudet uppe. Vad fan är det för någon bloggsjuka som går? Sov hos Tess inatt tillsammans med Adissa och vi hade det sjukt kul. Berättar mer om det senare då jag även lägger in bilder men kan bara säga att det vart en väldig "het" kväll.

Dagens planering är i varje fall att plugga för fullt med svenskan och även matte. Ska även ha en liten spa-dag idag men allt måste ske innan LA Ink börjar 19.00. Har ju saknat den serien tack vare all denna jäkla ishockey!

Nä, måste vila lite och sedan sätta igång med plugget. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0