29/5 08

Sorry för att jag inte har bloggat men har varit så upptagen med all plugg!

Hur som helst, gick proven sjukt bra! Känner mig så duktig men man vet ju aldrig hur det blir senare med resultaten. Anna kom btw hem igår och så ringde hon mig runt tolv på natten för att berätta att hon vart ledsen för att hennes kille mobbade henne, haha gullet! Och så blev det lite snack om vår 24-timmarsresa till London som ska ske dagen efter att jag fyller år. Laddade förresten inte upp bilderna från lördagen men det gör jag strax, lovar!

Och idag är man ledig, vart bjuden till en sommardrink men vet inte hur det blir nu men 15.00 blir det iaf en träff till tandläkaren. Några samtal måste även ske under dagen så det får man inte glömma.

Äh, dags att slappa! Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0