5/5 08, Gift card

Nu fick jag låna presentkortet ännu en gång. Men nu får jag bara använda 200:- och det räcker för mig. Har köpt så mycket så det räcker nu, vill inte fastna i någon konstig shoppingberoende. Denna gång ska jag köpa en svart 3/4 tröja för 98:-. Har suktat länge efter en sån men har varit för lat för att köpa samt lite ansiktsprodukter. De andra håller på att ta slut. Söker efter en riktigt bra ansiktpeeling och lite ansiktsmasker. Me like!

Nåja, dags att kolla klart på South Park och sedan ska jag ta bort sminket, tvätta ansiktet, duscha, ösa på med bodylotion och nattcreme för ögonen som sedan sussa gott.
Blogg you tomorrow!



My best friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0