6/5 08, Gratis biobiljett

Idag var det Öppet hus i Tumba Gymnasium. Hanne och Nico sa att det serverades pizza så självklart gick jag dit men inte visste jag att de också skulle jobba! Och med det menar jag att de skulle vara de eleverna som ska berätta lite om deras linje. Så jag hakade ju på med de vart de än gick för jag väntade på mer skojigheter. Det tog väl ett tag för mig innan jag förstod, dumma jag. De 92orna såg för fan inte ut att vara det, de såg äldre ut. Lite creepy. Men allt gick bra trots att jag satt där och var tyst, jag kan ju nästan ingenting om deras valda inrikting trots att jag gick på det i grundkursen. Nåväl..



Alla i hela skolan som hjälpte till fick varsin biobiljett, och det fick jag också! Trots att jag inte går i Ljud, men det behöver ju inte läraren veta ;)

Dags för dusch osv. och sedan ska jag sova. Tydligen har jag matteprov imorgon, fick veta det nyligen av Nico.. TACK! Blogg you tomorrow! I'm happy again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0