10/9 08

God morgon solstråle, vår jord säger hej!

Okej, egentligen är det ju eftermiddag men man kan inte ha rätt hela tiden. Hoppas allt är bra med er, själv mår man skit. Det hostas och snoras och det värker i huvud och hals, inklusive tänderna av någon sjuk anledning. Men allt annat som svärar runt omkring mig går perfa. Idag blir det att sova hos min käre klasskompis Sophia tillsammans med vår gemensamma vän Mona-Lisa. Vi har bestämt oss för att se på Hitta Nemo och äta en massa gottis. Och även en pyjamasparty, låt oss inte glömma det! Imorgon ska vi ju på studiebesök i Hallstavik och se hur man tillverkar papper. Jupp, såna tråkiga saker får man gå igenom när man läser grafisk kommunikation. Vi åker innan åtta och kommer hem nångång efter sex, tragiskt. Jag och Mona åker tillsammans till Tullinge, får lov att hoppa på tåget här i Tumba medans Mona tar tåget från Södertälje där hon bor.

Men innan jag drar skall jag packa min bag, byta om till slappkläder och även äta lite. Wow, första gången jag drar hem till henne, ska bli skoj! Lägger in dagens outfit senare, seså stick iväg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0