11/9 08, Hallstavik


I bussen på väg dit blir man bokstavligen tvingad till att göra detta. Man ska rita på ett papper vad man gillar att göra, vad som krävs för att jag ska kunna trivas i en grupp osv. Crazy!


Efter 1h och 45 minuters bussplågande (driver inte!) fick vi äntligen gå in och sätta oss. Bruden närmast kameran är lilla Sophia, den andra saken är Mona-Lisa.


Vi fick en goodie-penna medans andra personer får goodie-bags!


Det bjöds på frukost!


Föreläsningen tog en sån jävla tid så en av mina kära vänner valde att klottra lite på sitt äpple för att visa hennes frustration. Dels också för att visa oss människor hur det känns för ett äpple när man tar en tugga av det. Kunde inte luta skratta han som höll föreläsningen kollade snett på mig.. SEDAN BLEV DET DAGS FÖR EN RUNDTUR RUNT FABRIKEN!


Sedan bjöds det på lunch! Valde pannkakor som ni ser ärtsoppan lät inte så tilltalande.


Och så mer frukst, kan inte säga hur mycket jag snodde med mig hem. Är så mätt! Här var vi nära slutet och alldeles strax redo att åka hem igen till  underbara Stockholm. Aldrig mer att jag ska låta mig själv utsättas för sådan fara. Lärorikt var det, no doubt, men fan.. nej kom igen? Det luktade för fan bajs!

Äh, fler normala bilder kommer väl in nångång.
Dags för Tila Tequila, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0