2/9 08

Sorry för en keff uppdatering men har varit så nedrans upptagen med plugg i tre olika ämne så har inte kunnat göra så mycket annat idag. Men allt gick dock bra och på måndag ska jag redovisa om en valfri sjukdom på medicinlektionen. Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag lunchade med Michelle, Fia och Lucia och Mich fick sin nedrans nyckelring som jag köpte till henne från Paris, oj vad lycklig hon vart. Tänk vad mycket en nyckelring kan göra för en person.

För någon timme sedan pratade jag och mamma om hennes resa till Paris som ägde rum i helgen. Hon paratade så mycket om Alex och om hur besviken och ledsen han vart när han fick veta att jag stannade kvar i Sverige. Men trots det så hade han ändå för sig att jag bara skulle dyka upp i Paris. Gullunge.. och så var det en massa som jag inte vill gå in på. En del saker vill man bara hålla för sig själv men en sak är säker, that boy really likes me!



Saknar dig, hjärtat..

Kommentarer
Postat av: bitte

sött

2008-09-03 @ 13:02:10
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Michelle

SÖTA NI EEEEEH!!! ;`)

2008-09-04 @ 15:52:13
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0