6/9 08

Mornin'!

Gud, jag vet inte vad jag gör vaken nu men jag är det minsann. Kom väl hem runt två på natten efter en timmes hemska sittandes och väntades på bussen i Alby. Jösses, vilken sne blick jag gav till busschuaffören, den fick satmaran att kolla bort. Rätt åt henne! Kallt som in i helsicke var det också, så när jag kom hem låg jag och skakade som bara den så min pyjamas for the night blev istället mjukisar, linne och en stor svart hoodie med luva. Jupp så mycket frös jag!

Igår tog jag, Tess och Amir en runda till Stureplan och fikade på Espresso House. Det blev en massa, massa prat, slagsmål och skvaller. Trevligt som fan med tanke på att jag inte har träffat honom på flera år kändes det som. VI MÅSTE GÖRA OM DETTA, BABY! Har en del bilder (eller snarare endast tre!) bilder därifrån som kommer väl upp senare men innan dess måste jag äta, duscha osv.

Och om jag hör rätt så kollar brorsan och mamma på Kalle & Chokladfabriken. Hmm, ska nog joina de först.
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0