7/9 08

Mornin'!

Har så jäkla ont i magen så det inte är sant, för mycket godis har ätits de senaste två dagarna. Blir nog inte mycket bloggande idag eftersom att jag är dränkt i plugg i:

Svenska B - Skriva om en essä
Medicin - Redovisning imorgon om borderline
Kriminologi - Inlämning på torsdag om övergrepp och våldtäkt
Engelska B - Någon form av debatt imorgon angående barnarbete


Vill göra klart allt idag så det bara blir att lämna in de osv. Kan bli klar om jag börjar med det snart som fan! Men först blir det att duscha och förfan tvätta bort mitt tvådagarsgamla-smink. Så lat är jag men måste dock säga att det ser riktigt bra ut ändå. Efter det blir det frukost, så sugen på gröt! Mumma.. och om jag hörde rätt så är vår granne hos oss igen, just love her! Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0