8/9 08

 Hejsan kära vänner. Jo förstår ni, jag har gått och blivit sjuk. Precis som Rasmus sa till mig att jag skulle bli men jag insisterade och så var det med det. Tack för att du lade öga! Ser jag dig ute så kommer jag nysa på dig rejält! Hur som helst så har dagen gått bra, klarade mig igenom skoldagen trots att jag inte trodde det eftersom att jag hade en sån jävla huvudvärk. Klia i näsan gjorde det också. Precis som på bilden har jag gått runt och sett ut idag och bara vart allmänt förbannad. Jag må bete mig som att det vore världens undergång och ja faktiskt så är det det. Är absolut inte van att vara sjuk och det suger men å andra sidan, vad förväntade jag mig?



Now i shall role to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0