6/9 08, Espresso House

Trodde aldrig att det skulle ske men ja, igår fikade jag. I Stureplan. Trevligt var det och vi stannade kvar till stängningsdags. Fanns en massa heta killar där så mitt huvud roterade åt alla möjliga håll. Tänkte ta en bild på min outfit men glömde så jag får väl ta på mig allt igen. Orka kämpa tänker ni, men ja jag orkar. Och vet ni, för första gången drack jag chai-latte och det var så gott men nästan lite för sött. En massa White Chicks-repliker kom fram och Amir, den typen, kunde inte sluta slå mig på samma sätt som den ena "tvillingen" slår till journalisten tre ggr på festen. Tack Amir, nu tror jag att jag inte har någon blodcirkulation kvar i armen. Men trots det så hade vi som sagt hur roligt som helst och vi måste göra om detta snart!


Att leka gangstas är fullkomligt tillåtet


Min älskade bögvän Amir


Mina två pinglor, Tess och Amir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0