21/3 08, ANALKLÅDA

Din jävla analklåda!



Jag är så trött på dig och din aura. Det är synd att man med tiden måste förändras och glida isär. Jag trodde aldrig att det kunde bli såhär, jag tänkte sedan första gången att du skulle bli en av de bästa men Gud ger mig ingen rättvisa. När vi gick åt skilda vägar, visst vart jag ledsen men mest förvirrad och till sist slutade jag bry mig och hoppades faktiskt på att det skulle stanna så för alltid men med tiden förändrades allt och jag kunde faktiskt gå fram till dig utan att för en sekund vara tvungen att vända mig om och spy.

Jag kan välja att se bortom detta och försöka få allting att bli bra men pyttsan, känner just nu att jag inte orkar mer. Måste ändå försöka tåla dig med tanke på att vi delar på saker och ting och det är ju synd om mig. Men vem vet? Med tiden så kanske jag kan glömma och förlåta men så som det är nu, så ser det inte ljust ut för framtiden..

..and frankly my dear, i don't give a damn!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

va händer imorgon då?:D

2008-03-21 @ 22:56:29
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0